Hej Benjamin
Hvis du checker link #2 og #3 - så bemærker du nok at det ikke en Turbo Technics som bruges til kittet.
Turboen i stage 1/2 kittet beskrives som Garrett AMC VT5 - men det er der ikke noget officiel # jvf. Garrett oversigt. Det er sikkert for at skjule det blot er en GT2256V - som så er brugt på rigtige mange forskellige mærker/motor, og derved kan indkøbes med varierende prisniveau...!
men..men - en GT2256V er ikke bare en GT2256V - den kommer naturligvis med forskellige flanger og vinkler i forhold til installation på mærke/motor (se oversigt)
http://www.turbo-product.com/Garrett/GT2256V.ASPDet er naturligvis billiger at købe en turbo til Iveco Daily fremfor en Range Rover Td6...! (det er ikke helt samme turbo.. flange)
Personligt gik jeg selv tilbage til Turbo Technics i min overvejelse - idet at det er langt letter af finde en big bore rustfrit udstødning til den turbo - fremfor at skulle fremstille min egen - det kunne jeg naturligvis...
Men så er jeg igen afhængige af (dyre) special dele, som kan være svære at skaffe eller fremstille når man holder stille... langt væk hjemmefra - Har ikke et behov for at gøre det logistikmæssigt besværligt - Det er heldigvis op til egen overbevisning ;)
en oversigt over turbo på LR -
http://www.turbo-product.com/Landrover/Du kan sikkert godt finde en GT2256V til omkring 5-7000 i det store udland - den er meget brugt som du kan se via listen - men du kan også finde Turbo Technics til omkring 890£ - Allard Turbo Sport har også et helt andet manifold design - prøv at bruge lidt tid sammen med google - der er mere end en løsning.