Mit råd er at blænde alt slangeværk af på manifolden.
Fra udluftningsdækslet på toppen at ventildækslet trækker du en slange over i oliebadsfilteret, ind i gællerne foroven på siden.
God beslutning med ikke at anvende spjældet på den "nye" manifold, det er noget kluns og virker sjældent optimalt efter hensigten.
Men ellers skulle udluftningen fra topdækslet sidde for oven på spjældhuset og den slange man kan se på billedet går over i en vacumtank og en slange fra vacumtanken videre ind i bremseforstærkeren.
Hvorfor nu udluftning fra topdækslet, jo en seriebilstorpedo er som bekendt rimelig utæt og for ikke at sidde og sniffe oliedampehørm i kabinen, så leder man det ind i manifolden og brænder dampene af i motoren.
Selv god pinse :)
Mvh
Kenneth Poulsen - 109" STW 1971
Jeg bruger også, for os der ikke kan nok seriebiler:
http://serieslandrover.10.forumer.com/