sv: sv: sv: overvejelser i forbindelse med LR køb. (31-10-2006 00:04:12)
Bo Helsted
Hej Nels,
tænk lige på at du kan få en ældre RR V8 "i nakken" her i klubben eller i den blå avis, og de penge du så sparer kan du jo betale forsikringen med (ihvertfald et stykke tid...).
Misforstå mig nu ikke, det jeg mener er, at kan du klare dig med gule plader (du er så ung, at du sikkert ikke har børn (flere...) og kone (én eller flere...)), så er ældre RR i meget lav kurs, i forhold til f.ex. seriebilerne. Du får rigtig meget bil for 15-20-30.000,-. Og så er den faktisk nem at skrue på - og kniber evnerne, så er der jo nærmest 24-7 backup her på forum´et.
Jaja, man bander og svovler da ofte, og ønsker de f... englændere langt væk. Men når V8´eren brøler, så kan jeg simpelthen ikke få mit barnlige smil af fjæset et stykke tid.
Prøv at høre hvad forsikringsselskaberne skal have for ren ansvar for en ældre RR - det er ikke så dyrt som du tror.
Tænk også på at nogle selskaber af princip ikke vil forsikre firhjulstrækkere, og derfor giver en ren åger-pris.
If... er f.ex. slemme, mens Alm. Brand, der jo altid får skæld-ud i pressen er meget rimelige.
Hvis du kan li´ en RR - follow your heart...
Mange hilsener
Bo Helsted, # 7196
RR V8, 1976. Netop kommet igang igen efter motorrenovering.