Land Rover Forum

Svar på indlægget:

sv: sv: Er det bare mig??? (23-05-2007 08:37:14)
Torben Helsinghof #7823, reg. øjyl
Hejsa
Jo jo jeg er også nybagt LR medlem i Discro 3 godt nok ikke med 22" kun 20 da jeg gerne vil prøve at stå fast på vådt græs med 2 ton på krogen.
Det med at hilse er ikke kun LR.
jeg har godt nok ikke mødt nogle LR der har hilst endnu har da godt nok kørt forbi et par af de grønne biler det som i kalder rigtig land Rover måske fordi jeg kun køre i en soft udgave ( smil ) hvem ved.
Men nu køre jeg også Mc. Igen og der er sket meget siden sidst jeg kørte motorcykel sidst der hilste alle på alle jeg er blevet træt af at hilse så jeg hilser kun hvis jeg bliver hilst på men igen kommer det and på hvad Mc jeg kommer på hvis jeg køre på min CBR 1000 Fireblade eller på VN 2000 jo så kan de godt hilse men kommer jeg på 1800 Gold Wing ja så hilser de sku ikke da de kalder det et luft skib og ikke en MC.
Kald da bare min LR for en softroader,men jeg er ingen Dario bag roret tak.
Kan sagnet forstå det er sjov at køre i mudder men lad da være med at gå så lav at i også kaste med mudder !

I må alle have en god sommer.

Mvh. Torben ... med softroader *GG*
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast sidste bogstav i ordet "generator"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.