Land Rover Forum

Svar på indlægget:

sv: sv: sv: sv: sv: Mindre farlige end påstået? (08-08-2007 01:35:29)
christian kryger
man mener jo at 4x4 er farligt , de køre for hurtigt, man mener også at nye bilister er farlige, mest drenge, de køre for hurtigt, for det første er jeg ny bilist, jeg er 18 år, og køre 4x4, nærmere en gammel Defender 200 tdi. jeg vil godt bare lige sige undskyld fordi jeg valgte at tage kørekort, jeg er jo farlig , sådan nogle unge mennesker køre ALT forstærkt, alle over en kam, langsom som hurtig bil. jeg vil bare godt lige sige undskyld for at køre 80 på landevejen, og blive overhalet af stort set alle andre bilister. for man må jo ikke køre for stærkt, det er klart. jeg tror ikke der er mange andre i 2x4 biler der køre 80 hvor man må køre 80, heller ikke selv om de er ved at være oppe i årene. når jeg køre på motorvejden køre jeg somregel efter en lastbil, for det passer fint med det tempo en defender kan kravle op på, det svare til 95-100kmt. så lyder det så også som om topstykket er på vej op gennem motorhjelmen. når jeg køre i byen køre jeg med max 50kmt, fordi det passer til bilens motor og gear. der går ikke meget hurtigere i små gader, men så kan man få nok så mange fingre og tilråb, og jeg har enda været udsat for at blive overhalet venstre om helleanlæg, da jeg var ved at tage kørekort, og det var ikke en 4x4 gjorde det, det var så vidt jeg husker en Alfa Romeo,(med 200hk), jeg ved godt at mange unge er født med en tung speederfod. men det er ikke altid sådan, jeg er ligeglad om man fylder gaderne op med fotovogne, det betyder ikke noget for mig, me det der betyder noget for mig er ikke heletiden at blive hængt ud for at være fartbølle. alle inden for dlrk ville med det samme vide hvis man høre om en fartbølle i en defender, så er det en joke. fysisk umuligt.
noget andet folk heller ikke kan lide er at jeg køre i en 4x4 der har så stor en motor at den lige kan trække sin egen vægt i modvind. og ned af bakke fra 0-100kmt på 16,5 sek. jeg køre ikke bare 4x4 for sjov, jeg bruger min muligheder for at køre hvor jeg har lyst, og på den måde lære min bil bedre at kende.
med venlig hilsen
trafikkens sorte får
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast sidste bogstav i ordet "olietryk"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.