Kobling driller på 88er (29-01-2008 23:24:14)
Dennis Andersen #8008, reg. njyl
Hej Alle !
Please help mee... Nu har jeg seriøst brug for hjælp. Min kobling på min 88er fra 83 driller stadig, nu så meget at alt trykket er væk så jeg ikke kan køre. Har skiftet Master cylinder, slave cylinder og koblingsslange for et halvt år siden, men nu har den tabt pusten. Jeg er meget forvirret over alle de råd og meninger der er om koblingsproblemer her i forummet. Jeg har som det sidste prøvet tricket med en oliekande fyldt med bremsevæske, en slange på og så prøve at lufte ud nede fra slaven og op mod master´en, det bobler godt nok oppe i beholderen men stadig ingen tryk på koblingen, prøvede så at lufte ud på alm. vis og fik så lidt tryk på igen, men ikke nok til at kunne koble ud. Har desværre på fornemmelsen at det er min master der er defekt i stemplet, og efter en snak med Peter fra LR Parts har jeg bestilt en ny hos ham. Den gamle er kun et halvt år gammel og er af mærket TWR Lucas, ka det virkelig passe at den allerede er defekt ?.
Nu kommer så mit bedende spørgsmål el. råb om hjælp, findes der en hjælpsom person fra reg. nordjylland som evt. vil hjælpe med at få justeret koblingspedalen og masteren og hjælpe med at få luftet rigtigt ud når jeg har skiftet masteren ? kunne virkelig godt bruge en hjælpende hånd... hvis der er hjælp at hente ka jeg evt. kontaktes på mobil: 28782601.
På forhånd tak.
Dennis Andersen. ( som savner sin LR 88 til at køre på arb. i)