sv: sv: sv: sv: sv: Undervognsbehandling og grundighed! (01-11-2008 12:12:37)
Stefan Wandel #6008, reg. øjyl
Hej Alfred
Det nytter simpelt hen ikke noget, at du med det samme hopper op i det røde hjørne og føler dig forfulgt. Det vil jeg kalde "Nærtagenhed af tredie grad".
Prøv at læse mit indlæg STILLE OG ROLIGT igennem atter en gang - her vil du finde ud af, at jeg faktisk tager en objektiv stilling til dit problem med dette firma.
Som almindelige dødelige personer har vi i sidste ende kun få muligheder for at få prøvet vores sag og endog få ret - og det er via retsvæsenet.
Er din sag så god, hvilket vi så må håbe på den er, så ER en retsag jo immervæk den mest oplagte løsning (hvis ikke den eneste reelle) - men det synes jeg du stadig bør spøgre en sagkyndig om (her: advokatvagten i første omgang).
Du skal være (eller hermed - blive) klar over, at et svar på et stillet spørgsmål om en sag, af besvareren IKKE nødvendigvis SKAL besvares i overenstemmelse med spørgsmålstillerens egen overbevisning om hvad denne måtte synes er det rette svar.
Jeg er ikke imod dig eller med dig -- jeg kender dig faktisk ikke og ej heller kender jeg din tvistsag til bunds. Derfor valgte jeg fra starten af indlægget at melde klart ud derom, og derefter koncentrere mig om at give dig nogle råd om muligheder.
SIIIhilsen
Stefan