Se'fø'lig:
http://www.series2club.co.uk/forum/forum/index.php?topic=67847.0Og mht til Brit-part tanken har jeg aldrig haft problemer. Ikke på min 88" men det er jo også så enkelt som det kan blive. Jeg ved der er nogen der har haft problemer med bagtanke til 109"ere da "hakket" til tværvangen ikke altid sidder lige der hvor tværvangen skal sidde. Men på en 88" hvor den blot hænger mellem to udriggere der plejer den at passe. Det gjorde både den gamle og den nye. De gjorde de også de to en venlig svensker solgte mig, da min den gamle sprang læk i Sverige. Eneste problem var at den første han kom med var endnu mere utæt end den jeg fik og den næste han kom med var så fyldt med rust-tøv indvendig at mine filtr stoppede til konstant. Det blev en lang tur hjem.
Men hva' , man kan vel også slå hul på en dyr tank i terrænet og man kan jo også lige gi' den lidt ordentlig grunder og maling, måske lidt rustbeskyttelse inden man sætter den på. Og nu er min en benziner, så ser burde man vel egentlig køre med lidt sprit i benzinen altid for at tage den uundgåelige kondens. Ved ikke hvad man gør med dieseltank. Men ellers, da den er relativ nem at skifte, og ikke koster mere end det brændstof den kan rumme, så er det jo ikke jordens undergang, når den skal skiftes.
Mvh Niels.