134066:
Erfaringer med BF Goodrich Mud Terrain T/A KM2. (03-06-2013 19:47:18)
Henrik Higgings Sanderhus #5343, reg. fyn (medlem) (
ip-adr: 94.145.225.113)
Jeg står og skal have nye dæk asap.
Har det sidste stykke tid hørt rigtigt meget godt omkring BF Goodrich Mud Terrain T/A KM2 og overvejer dem derfor.
Jeg har desværre ikke råd til at have 2sæt hjul nu, håber dog jeg kan gafle et sæt ekstra fælge og nogle landevejs sutter senerer på året.
Men jeg har et par spørgsmål:
1) Nu står der noget med de er støjsvage, så går udfra de er lavet på en måde så rullemodstand og slidtage er mærkbart mindre end andre terrændæk.
Er det korrekt?
Har en bekendt der siger at de er meget modstandsdygtige mod slid, men vil gerne høre mere fra andre.
2) Jeg har set dem i DK til knap 1600kr stk hos Nordkysten, hvor har I andre handlet dem?
Jeg køre en del på landevej lige nu, da jeg bruger bilen til og fra arbejde, men samtidigt vil jeg gerne kunne køre lidt terræn samt hale brænde ud af skoven mv.
Jeg har før kørt med meget grove dæk som Grizzly Claw og Insa Turbo (Simex mønster) så ved godt at et par rigtige landevejsdæk vil være bedst, altså 2 sæt hjul.
Syntes ikke rigtigt at All Terrain dæk kan leve op til en gang pløre, en trailer med brænde og så få en ud af skoven.
Håber der er lidt input, så jeg kan træffe en afgørelse imorgen senest hehe.
Henrik.